Ahogy a megcsaló látja

Ahogy a megcsaló látja

Ahogy a megcsaló látja

Megcsaló: Anita

2015. március 16. - Ahogy a megcsaló látja

  18 évesen találkoztam a nagy Ő-vel, Tamással. Ahogy az lenni szokott, éveken át nagy volt a szerelem. Az évek alatt sok körülmény megváltozott, az első néhány évben mindketten tanultunk, majd munka mellett dolgoztunk, végül mindketten dolgoztunk. Természetesen mindezek kihatottak az együtt töltött idők mennyiségére és minőségére, majd fásult mindennapokhoz vezettek. Az iskolapad elhagyásával, később munkahelyek változtatásával cserélődtek a körülöttünk lévő emberek is. Na igen - új munkahely, új emberek...

A kapcsolatunk már 4 és fél éve tartott már, amikor munkahelyet váltottam. Egy vendéglátó egységben kezdtem dolgozni, ami éjjel 1-2 óráig volt nyitva, és ahová nem csak "jóarcú" emberek jártak. A pasim ettől kezdve rengeteget veszekedett velem, nem akarta, hogy itt dolgozzak, mondván ez a város leghírhedtebb helye. Emiatt a kapcsolatunk csak arról szólt, hogy próbáltuk helyrehozni a helyrehozhatatlant.

Ahogy teltek a hetek kezdtem egyre jobban beilleszkedni az új munkahelyemen, szépen lassan mindenkit megismertem. Voltak beugrós kollégák is, akik csak heti 1-2 napot dolgoztak, mint például Attila is. Abban a pillanatban, ahogy megláttam és bemutatkoztunk egymásnak, megmozdult bennem valami. Nem vagyok az a szerelmes típus, főleg nem első látásra, de akkor bevágott a villám.  Attila sokat sportolt, kifejezetten az a pasi volt, akiért a nők a fél karukat adnák. Nagyon sokat beszélgettünk minden egyes alkalommal, amikor együtt dolgoztunk, egyre közelebb kerültünk egymáshoz, persze csak egy ártatlan munkahelyi flört volt. Egy huncut kacsintás, egy hátmasszázs...

Zárás után mindig felajánlotta, hogy hazavisz, de én menekültem tőle és magamtól is. Féltem magamtól, hogy mi történhet, ha kettesben maradunk.  Így teltek a napok, hetek, míg a pasimmal összezördültünk valamin, majd lement a Balatonra néhány napra a barátaival. Én persze dolgoztam ezalatt. Aznap amikor Attilával együtt dolgoztunk, amikor megkérdezte, hogy haza vigyen-e, igen mondtam. Nem tudom, mi mondatta ezt velem, mert nem akartam én megcsalni Tamást. Talán a "kisördög", vagy a lehetőség, de akkor először kettesben maradtunk. Órákon át csak kocsikáztunk, beszélgettünk, olykor megálltunk valahol, beszélgettünk. Akartuk nagyon mindketten, de a józan ész, mégsem volt szabad megtennünk. Aztán hazavitt, elköszöntünk, és hirtelen meggondoltam magam - felhívtam magamhoz. Órákon át szeretkeztünk, egészen reggelig, majd szinte alvás nélkül mentem vissza dolgozni. Egész nap csak a múlt éjszakán járt az agyam, úgy éreztem, hogy a homlokomra van írva, mi történt. Az mondjuk nyilván látszott rajtam, hogy nem aludtam valami jól. Persze nem mondhattam el senkinek,mert a főnököm nem tűrte a munkahelyi kapcsolatokat. 

Másnap hazajött a pasim a Balatonról, ő még adni akart a kapcsolatunknak lehetőséget, én meg persze nem mondtam el neki a történteket. A szüleinél családi összejövetel volt, teljesen természetesen viselkedtem, csak a telefonom volt lenémítva mindvégig. A szabadnapjaim után az első munkanapomon bejött hozzám Attila, hogy miért nem jelentkeztem napokig. Elmondtam neki, hogy még megpróbáljuk Tamással, és hogy választhat: lehet a senkim vagy lehet a szeretőm. Ez durva kijelentés volt tőlem, de még durvább, hogy ő a második lehetőséget választotta. 

Innentől kezdve nem volt megállás, amikor csak tehettük loptunk egy kis időt egymásnak, hazudoztunk a munkahelyen, hazudtam a pasimnak, titkolóztam az egész világ előtt. Megőrültem érte, úgy oda voltam, mint még soha senkiért. Teltek a hónapok, majd Tamással lezártuk a kapcsolatunkat. Ahogy korábban is változtak a dolgok, a körülmények, újra változott annyi minden, majd újra. Attilával eltávolodtunk egymástól, majd megint közelebb kerültünk, eltávolodtunk, bár a mi dolgunk lezárva soha nem lett. 

Csak az maradt, amit ő ezerszer kérdezett tőlem: megbántad? Nem, nem bántam meg soha, mert a jót miért bánná meg az ember?

A bejegyzés trackback címe:

https://ahogy-a-megcsalo-latja.blog.hu/api/trackback/id/tr707275771

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Megcsaló: Anita 2015.03.16. 21:01:53

  18 évesen találkoztam a nagy Ő-vel, Tamással. Ahogy az lenni szokott, éveken át nagy volt a szerelem. Az évek alatt sok körülmény megváltozott, az első néhány évben mindketten tanultunk, majd munka mellett dolgoztunk, végül mindketten dolgoztunk. Ter...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

new nicki 2017.08.09. 13:13:17

Nem vagy túl tiszteséges ember
süti beállítások módosítása